FacebookGoogle MapsEmail
tel. 22 894 44 44
tel. 728 988 711

Szybki podczas startu – pierwszy na mecie!
Kontrola startu, łatwy tuning, węższa rama, mocny silnik – to najważniejsze cechy nowego KX450F. Pierwszy motocykl w swojej klasie posiadający pneumatyczne

SILNIK

Typ silnika
Chłodzony cieczą, jedno-cylindrowy, 4-suwowy
Pojemność silnika
449 cm³
Średnica x skok tłoka
96.0 x 62.1 mm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
4 zaworowy typu DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø43 mm x 1 (Keihin)
Zapłon
Elektroniczny DC-CDI
Rozrusznik
Kopniak
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, misa pół-sucha

RAMA

Typ ramy
Obwodowa, aluminiowa
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie
26.9° / 113 mm
Skok przedniego zawieszenia
314 mm
Skok tylnego zawieszenia
315 mm
Opony, przód
80/100-21 51M
Opony, tył
120/80-19 63M
Kąt skrętu, lewy / prawy
42° / 42°

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Układ przeniesienia napędu
Skrzynia 5-biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1
1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2
1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3
1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4
1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5
0.875 (21/24)
Przełożenie całkowite
3.846 (50/13)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne

HAMULCE

Hamulce przednie
Typ: Pojedyncza sztywno zamontowana 250 mm tarcza o obrysie falistym Zacisk: Dwu-tłoczkowy
Hamulce tylne
Typ: Pojedyncza 240 mm tarcza o obrysie falistym Zacisk: Jedno-tłoczkowy

ZAWIESZENIE

Przednie zawieszenie
Typ: 48 mm odwrócony widelec teleskopowy typu AOS Tłumienie dobicia: 22- stopniowe Tłumienie odbicia: 20-stopniowe
Tylne zawieszenie
Typ: Nowy Uni-Trak Tłumienie dobicia: 22-stopniowe (mała prędkość) lub większe (wysoka prędkość) Tłumienie odbicia: 22-stopniowe Naprężenie wstępne sprężyny – W pełni regulowane

WYMIARY

Wymiary (D x S x W)
2,180 mm x 820 mm x 1,275 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
330 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.2 litres
Wysokość siedzenia
955 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
113 kg
CyberChimps
LICZNIK: Licznik