FacebookGoogle MapsEmail
tel. 22 894 44 44
tel. 728 988 711

POCZUJ W ŻYŁACH ENERGIĘ WYŚCIGU
Pakiet akcesoryjny Performance dla Ninja 6-R 636 sprawia, że maszyna zyskuje jeszcze bardziej wyścigowy charakter.
Tank Pad, przydymiona przednia szyba w stylu “bubble” oraz lekki wydech LeoVince nadają jej niecodziennego wyglądu i sprawiają, że motocykl staje się wyjątkowy.

SILNIK

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy
Pojemność silnika
636 cm³
Średnica x skok tłoka
67.0 x 45.1 mm
Stopień sprężania
12.9:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16-zaworowy
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi przepustnicami dodatkowymi
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

RAMA

Typ ramy
Obwodowa, tłoczone aluminium
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie
23.5° / 101 mm
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
134 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy

OSIĄGI

Moc maksymalna
96.4 kW {131 PS} / 13,500 rpm
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym – RAM Air
101 kW {137 PS} / 13,500 rpm
Maksymalny moment obrotowy
71 N.m {7.2 kgf.m} / 11,500 rpm

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Układ przeniesienia napędu
Kasetowa, 6-biegowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.900 (76/40)
Przełożenie biegu 1
2.846 (37/13)
Przełożenie biegu 2
2.200 (33/15)
Przełożenie biegu 3
1.850 (37/20)
Przełożenie biegu 4
1.600 (32/20)
Przełożenie biegu 5
1.421 (27/19)
Przełożenie biegu 6
1.300 (26/20)
Przełożenie całkowite
2.688 (43/16)
Sprzęgło
Manualne, wielotarczowe

HAMULCE

Hamulce przednie
Dwie półpływające tarcze 310 mm (x t5 mm) o obrysie falistym Dwie, montowane radialnie, monobloc, z przeciwstawnymi 4 tłoczkami, Nissin
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm(x t5 mm) o obrysie falistym Pojedynczy, przesuwny zacisk hamulcowy z aluminiowym tłoczkiem firmy Nissin

ZAWIESZENIE

Przednie zawieszenie
Typ: 41 mm widelec odwrócony ze sprężynami “top-out” Tłumienie dobicia: Bezstopniowe Tłumienie odbicia: Bezstopniowe Napięcie wstępne sprężyny: W pełni regulowane (0-15 mm)
Tylne zawieszenie
Typ: Bottom-Link Uni-Trak z amortyzatorem gazowym i sprężyną “top-out” Tłumienie dobicia: Bezstopniowe Tłumienie odbicia: 25-stopniowe Napięcie wstępne sprężyny: W pełni regulowane (5.5-15.5 mm)

WYMIARY

Wymiary (D x S x W)
2,085 mm x 705 mm x 1,115 mm
Rozstaw osi
1,395 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litres
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
192 kg /194 kg (ABS)
CyberChimps
LICZNIK: Licznik